De zoektocht naar een Campervan

15 juli 2013 - Mudgee, Australië

Hier zijn we weer met meer nieuws van Down Under!

Twee weken na ons laatste reisverhaal zijn we nog steeds gestationeerd in Mudgee, our home away from home :).

De zoektocht naar een campervan bracht ons na een 2 uur durende busrit en 4 uur durende treinrit tot in Sydney. "Das super dichtbij", zeggen ze hier allemaal... Crazy Aussies! Na 6 uur zitten wij al in een ander land!

Eenmaal toegekomen in Sydney hadden we een date met een Frans koppel om naar een Mercedes buske gaan kijken. Overtuigd van de Duitse kwaliteit namen we Paulie (genoemd naar onze amazing Shaper) mee naar onze thuishaven, Mudgee. Maar Duitse kwaliteit heeft soms ook zijn mankementjes. Het zijn ook maar mensen... Na een inspectie door de Preppers bleken onze wheel barrings en schokdempers niet meer wat ze geweest waren. Gevolg: Een weekendje overnachten in de Suburbs van Sydney! Er zijn ergere dingen in het leven, want daar leerden we ook George kennen. Een barmhartige Samaritaan die ons voorzag van een lekkere BBQ en onze GSM's van stroom.

Na de update van onze Pauly vervatten we onze reis terug naar Mudgee voor de renovatie. Dit keer zonder problemen. Daar wachtte Paul AKA The Builder op ons om te helpen (lees: alles te doen voor ons) bij de herinrichting. Alles werd eruit gesmeten. Wat daarvoor een lelijk, donker, stinkend monster was, is nu een super deluxe awesome Campervan geworden waar alles in past als "A cock in a sock!". Hij kan zelfs een orkaan overleven!

Morgen vertrekken we voor een testritje naar Dunns Swamp, voor we vrijdag terug verwacht worden voor een familiediner bij onze awesome Australische familie.

Het zal een droevig afscheid worden wanneer we deze zalige mensen zullen moeten verlaten... Maar uit het oog is niet uit het hart!

(Foto's van de afgewerkte Van volgen later!)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Daddy 2:
    16 juli 2013
    ja maatje , nu leer je eens op je eigen beentjes staan .trouwens mooie foto's . ik hoop dat dat busje nu in orde is en je met een veilig gevoel de weg op kan .nu kan de reis beginnen .
    groetjes je ma en pa
  2. Jelle: